Komik özLü ŞiirLer

Yazar: Chucky Yorum yok 28 Ağustos 2010 Cumartesi
Çok Komiksin Bebem



nasıl oluyor anlamıyorum


seni arıyorum telefonun çalıyor ve duymuyorsun


sonra mesaj çekiyorum almıyorsun


aradan aylar geçiyor


hep isyanda sözlerin

bana diyorsun ki aramıyorsun



nasıl oluyor anlamıyorum

her zaman her şeyden haberin oluyor

ben o şehre geliyorum bilmiyorsun

anla ki aklım fikrin hep aldatmada

hep böyle yaparak komik oluyorsun









unutma bir gün sen de aradığında

açmazsa karşındaki telefonunu da

aklına bu söylediklerim bir bir gelsin

haline acıyıp bilmem güler misin

Komikistan

talabani

talan-ban-istan

amerikan-istan

kukla-k-istan

DUMAN EDECEĞİZ DUMAN



barzanistan

bağıra-k-istan

israil-istan

oyuncu-k-istan

DUMAN EDECEĞİZ DUMAN



katil-istan

kiralık-istan

fahişe-istan

cıfıt-istan

DARMA DUMAN EDECEĞİZ DARMA DUMAN
Etiketler: , , , , ,
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!

Yorum Gönder

sohbet