Yıldız Tilbe – Sende Kalsınlar

Yazar: Chucky Yorum yok 22 Eylül 2010 Çarşamba
Nasıl bir Aşk bu, nedir bu arzu



Yazdan sıcak kıştan soğuk


Bir hata mı çok mu doğru


Geceden kör bak bende gör






İstedim çok tek taraflı değildi

Sence aşk bir törendi bitti

İstedim çok tek taraflı değildi

Sence aşk bir geceydi bitti



Senle sevişmek çok zor be bas git

Senden aşk almak, gurur ve utanç

Sende kalsınlar sende kalsınlar

Sende kalsınlar sende kalsınlar



Kahırlıyım Çok gururum kırık

Sevsen de boş sevmesen de

Evet, yenildim kendi arzumla

Kalbi ağrıyan her âşık gibi



İstedim çok tek taraflı değildi

Sence aşk bir törendi bitti

İstedim çok tek taraflı değildi

Sence Aşk bir geceydi bitti



Senle sevişmek Çok zor be bas git

Senden aşk almak, gurur ve utanç

Sende kalsınlar sende kalsınlar

Sende kalsınlar sende kalsınlar
Etiketler: , , , , , ,
Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorumu yapan siz olun!

Yorum Gönder

sohbet